onderzoek - Reisverslag uit Mount Isa, Australië van Daan en Caroline Poel - WaarBenJij.nu onderzoek - Reisverslag uit Mount Isa, Australië van Daan en Caroline Poel - WaarBenJij.nu

onderzoek

Blijf op de hoogte en volg Daan en Caroline

17 Augustus 2016 | Australië, Mount Isa

17 aug onderzoek
Gister gereden tot Renner Springs.
Nog 135 km tot Three Ways waar we af moeten slaan richting de oost kust.
Het was een hele kleine camping in de middel of nowhere. Er werkt een jonge meid uit Engeland achter de bar. Dat zie je hier overal, waar je ook komt er werken back Packers uit alle landen. En dan vaak voor een paar maanden. Ik moet er niet aan denken om op zo'n afgelegen plek zo lang te moeten blijven. Er is echt niks. Ja het restaurantje en de kroeg en de benzine pomp en dan de langs trekkende mensen. Maar niemand blijft daar langer dan 1 nacht. Dan beter een baantje in toeristen oord aan het strand of in een stad.
Trouwens, na diep grondig onderzoek naar het zwaai gedrag van automobilisten zijn wij tot de volgende conclusie gekomen. Tegenliggers in witte auto's zwaaien veel vaker terug dan tegenliggers in donkere auto's .......
Toch typisch
Er wordt nu nagedacht over een onderwerp voor een volgend onderzoek.
Oorzaak van onderzoeken is het vrij saaie uitzicht......
Vanavond motel in Mount Isa
See ya basterds

• 17 Augustus 2016 - 17:12

Fleur:

Toppunt van verwendheid:
    Klagen over het saaie uitzicht tijdens je 7 weken durende vakantie in Australie of all places...

• 17 Augustus 2016 - 19:03

Hans:

Je hebt helemaal gelijk Fleur: achter je bureau zitten dat is pas SAAAAAAAI ! Net terug van vakantie en ik heb net jullie blog reeks door geploegd - hartstikke leuk ! Er komt vast wel weer iets funcky voorbij ... groeten en veel plezier Hans (oh ja : Wiedergutmachung is entlich da!!!!! )