Eerste rij dag 27 juli - Reisverslag uit Mildura, Australië van Daan en Caroline Poel - WaarBenJij.nu Eerste rij dag 27 juli - Reisverslag uit Mildura, Australië van Daan en Caroline Poel - WaarBenJij.nu

Eerste rij dag 27 juli

Door: Caro

Blijf op de hoogte en volg Daan en Caroline

27 Juli 2016 | Australië, Mildura

Vanmorgen om half 10 gaan rijden. Het was koud en regenachtig dus hebben we besloten de big ocean road niet nu te doen maar hopelijk dan wel op de terugreis. De apostelen moeten dus even wachten. Op aanraden van Richard en Bernie zijn we landinwaarts gaan rijden. Richting Bendigo. Het eendje deed enorm zijn best en het links rijden ging goed. Heel wat grote vrachtwagens onderweg gezien en die rijden echt heel hard, zeker 100 km of meer p/u. Griezelig hoor.
Het landschap is tot nu toe "heel gewoon" , lijkt soms net Nederland. Mooie weg, weilanden met schapen, niks bijzonders. Totdat je ineens tussen de schapen alpacas ziet staan en langs de weg een grote dode kangoeroe ziet liggen. Dan besef je weer, jeetje we rijden helemaal in Australië. De dorpjes zijn zeer zeker anders dan in Nederland. Meer Amerikaans achtig qua huizen en straten. Uiteindelijk zijn we in Mildura beland. Het wordt al vroeg donker hier, dus stoppen we ook maar vroeg met rijden. Vanwege de kou pakken we een motel en laten de tent lekker in de auto liggen. Die komt nog genoeg aan de beurt.
Morgen gaan we vroeger op pad, we moeten nog bijna 2000 km tot Alice Springs waar we zondag aan willen komen. Gaat lukken!
See U next time, Mates !

• 27 Juli 2016 - 19:25

Allard:

Geniet ervan je mist niks vandaag weer regen dus graag geen vergelijk met Nederland maken
    Veel plezier later

• 27 Juli 2016 - 19:30

Bert En Susanne:

Superleuk om jullie zo te volgen. Veel plezier, we zien uit naar het volgende verslag.

• 29 Juli 2016 - 14:04

Jaap Marty.:

Volgen jullie middels de verslagen, en reizen dus ook een beetje mee.
    Spannend zo'n reis, geniet ervan, wij genieten mee.
    Kijkenuit naar het volgende verslag. XXX

Daan en Caroline

Daan en ik vertrekken 24 juli naar Australië. Onze auto is al onderweg met de boot. We pikken ons eendje in Melbourne op en rijden dan naar Alice Springs waar vandaan de Raid Australië 2016 vertrekt. Een tocht van 1 tot 31 augustus. Met deze blog gaan we proberen het thuisfront op de hoogte te houden van onze reis. We hebben er zin in !

Actief sinds 08 Juni 2016