We zijn aangekomen - Reisverslag uit Windhoek, Namibië van Daan en Caroline Poel - WaarBenJij.nu We zijn aangekomen - Reisverslag uit Windhoek, Namibië van Daan en Caroline Poel - WaarBenJij.nu

We zijn aangekomen

Door: Caro

Blijf op de hoogte en volg Daan en Caroline

03 Mei 2018 | Namibië, Windhoek

Gisteren een uur eerder van huis vertrokken om de eventuele stakingen en storingen op Schiphol voor te zijn. Wat een geluk dat we dat gedaan hebben, bij de Van Brienenoordbrug is een vrachtwagen ongeluk en de hele weg is geblokkeerd. We hebben een uurtje vast gestaan en hoefde eigenlijk niet zenuwachtig te zijn want we hadden genoeg tijd. We waren natuurlijk wel zenuwachtig toen we stilstonden want je ziet allemaal spookbeelden voor je van tot de avond vast staan in de file. Gelukkig waren we dus nog goed op tijd op Schiphol en hebben de koffers door de incheck gedaan en zijn naar de de Gate gelopen. Van Amsterdam naar Frankfurt gevlogen en daar hadden we weer drie uur wachttijd dus lekker kopje koffie gaan drinken en wat gegeten. Om 20.00 uur vertrok de vlucht naar Windhoek, we vlogen met Air Namibia en het was een prima vlucht.
Vanmorgen om 5.00 uur landden we al op Windhoek AirPort. Nog 40 km van Windhoek stad vandaan. Het is een kleine luchthaven maar wel gelijk Afrikaans :het ruikt naar Afrika en we herkenden er veel van onze vorige Afrika reizen. Met een shuttlebus werden we naar ons hotel gebracht :Klein Windhoek Guest house in Windhoek. Onderweg hebben we al het een en ander kunnen bewonderen we zagen apen, herten, koeien langs de weg.
Het zonnetje schijnt zalig en op het terras van ons hotel hebben we heerlijk naar alle vogeltjes zitten kijken en er liep ook nog een vos mongoest voorbij ! Ja, we hebben een folder om alle dieren te benoemen.
Elise van het reisbureau kwam ons nog begroeten en de reis op de kaart nog een keer doornemen. Nu wachten we op onze auto !!! Spannend , dan kunnen we boodschappen gaan doen en de auto dus vullen met eten voor drie dagen.
Even nog een middag power nap want de nacht was erg kort
Truste en tot de volgende keer

• 03 Mei 2018 - 19:43

Jos & Sandra:

Hoi Daan & Caroline

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen. En nou genieten samen. En we wachten met smart naar jullie volgend verhaal.

Groetjes van Jos & Sandra ;)

• 03 Mei 2018 - 22:22

Luc :

Heel veel plezier. Geniet ervan!

Luc

• 04 Mei 2018 - 10:47

Hans:

Veel plezier ! het thuis front is in blijde verwachting .... Foto's!