Melbourne AirPort - Reisverslag uit Attwood, Australië van Daan en Caroline Poel - WaarBenJij.nu Melbourne AirPort - Reisverslag uit Attwood, Australië van Daan en Caroline Poel - WaarBenJij.nu

Melbourne AirPort

Blijf op de hoogte en volg Daan en Caroline

06 September 2016 | Australië, Attwood

We zitten op de luchthaven
De auto afgegeven bij Michael vanmiddag. Raar hoor, ineens is het zo ver. We gaan naar huis. Dag trouw eendje, je deed het fantastisch.
Nog een paar lekkere dagen gehad met zon zodat we nog steeds met open dak konden rijden. Het mooie weer leek met ons mee te reizen, want het was in Victoria best slecht weer geweest. We boffen maar.
Het landschap waar we door reden was erg mooi, we zijn via de kust route naar beneden gereden, zoveel mogelijk langs de kust. De weg was best rustig en we reden steeds door leuke plaatsen. Stoppen voor koffie en lunch en voor leuke plekjes. Daan wilde antiek winkeltjes bezoeken en die waren we veel. Hij heeft leuke ideeën opgedaan voor maaksels van gereedschap of onderdelen of oude spullen die je dan aan elkaar frutselt. Dus we zijn benieuwd wat dat gaat opleveren.
Eerst maar eens thuis zien te komen. Nog een lange vlucht voor de boeg.
Mates, dit was het
Tot de volgende blog/reis.

• 07 September 2016 - 10:12

Hans:

Goede reis en welkom thuis - HAPPY LANDING !

Daan en Caroline

Daan en ik vertrekken 24 juli naar Australië. Onze auto is al onderweg met de boot. We pikken ons eendje in Melbourne op en rijden dan naar Alice Springs waar vandaan de Raid Australië 2016 vertrekt. Een tocht van 1 tot 31 augustus. Met deze blog gaan we proberen het thuisfront op de hoogte te houden van onze reis. We hebben er zin in !

Actief sinds 08 Juni 2016