concours - Reisverslag uit Marmor, Australië van Daan en Caroline Poel - WaarBenJij.nu concours - Reisverslag uit Marmor, Australië van Daan en Caroline Poel - WaarBenJij.nu

concours

Blijf op de hoogte en volg Daan en Caroline

20 Augustus 2016 | Australië, Marmor

20 aug concours
Vertrek Dingo
Volgens Daan heeft de Baobab boom de vormen van de Australische vrouw: enorme heupen, billen en buik, no titties......
We hebben er vandaag weer een aantal gezien. (Beide soorten)
Wat een typ trouwens, die man van de camping. Rook enorm maar de drank, lang grijs haar onder z'n hoed vandaan. Heel mager. Liep een beetje rond en deed vooral niks. Terwijl er op z'n camping heel veel onderhoud nodig was. Maar ach verder een prima plek, warme douche dus ons hoor je niet klagen. En maar $ 8,00 totaal voor een nacht.
De oostkust bereikt !! Jippie, weer een mijlpaal. In Emu park kwamen we aan zee. Niemand in zee of op strand maar wel druk op straat. Lekker weer, zee water prima temperatuur.....
Wij snappen er niks van.
Op zoek naar camping gegaan. Alles vol met vooral Campers met bejaarden. Uiteindelijk in Yeppoon maar een motel gezocht. Was ook nog veel dat vol zat maar we vonden er 1 : the sail in. Aardige vrouw, we mochten zelfs haar wasmachine gebruiken.
In Yeppoon was een oldtimer "concours de élégance". Even aan meegedaan natuurlijk, nou de rest was kansloos zul je begrijpen.
Heel veel bekijks gehad.
(Ik probeer er een foto van bij te doen)
's Avonds Thais gegeten.
Mates that's all for today

• 21 Augustus 2016 - 08:21

Fleur:

Hahahah mama hoe krijgen jullie het voor mekaar om dan tussen de mooie oldtimers weer te belanden. Pap kon zeker zn geluk niet op hèhè.
    Ik hoor jullie wel vaak klagen over bejaarden.. respect voor de ouderen hé!
    Ik lig weg te regenen op Lowlands. Echt nederlands weer voorspeld wehhhh. Dat wordt zompen met z'n allen. Geniet van het strandweer dus !
    Xxx flo

Daan en Caroline

Daan en ik vertrekken 24 juli naar Australië. Onze auto is al onderweg met de boot. We pikken ons eendje in Melbourne op en rijden dan naar Alice Springs waar vandaan de Raid Australië 2016 vertrekt. Een tocht van 1 tot 31 augustus. Met deze blog gaan we proberen het thuisfront op de hoogte te houden van onze reis. We hebben er zin in !

Actief sinds 08 Juni 2016